FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
BESTELLEN
Ja, het aanmaken van een account is nodig zodat we je bestelling correct kunnen verwerken en verzenden. Het aanmaken van een account is zeer eenvoudig.
U krijgt na het plaatsen van uw bestelling steeds een automatische mail. Van zodra uw bestelling door ons magazijn werd verwerkt ontvangt u opnieuw een automatische mail. Wanneer uw pakket door de koerierdienst in ontvangst werd genomen krijgt u van deze koerierdienst een mail met tracknummer. Controleer ook steeds goed je spambox.
Van zodra wij uw pakket aan de koerierdienst hebben overhandigd en zij dit in hun systeem hebben opgenomen ontvangt u van de koerierdienst een mail met tracknummer. Met dit tracknummer kunt u uw pakket verder opvolgen. Controleer ook zeker je spambox als je geen mail hebt ontvangen.
Ja, dit is mogelijk indien uw bestelling door ons magazijn nog niet werd verwerkt. U plaatst dan zo snel mogelijk een tweede bestelling. De beide bestellingen zullen dan worden samengevoegd. Eventueel teveel betaalde verzendkosten krijgt u in een tegoedbon van ons terug. U kan deze tegoedbon van een volgende bestelling aftrekken.
Ja, dit is mogelijk. U hebt de mogelijkheid om tijdens het afrekenproces op onze website voor deze optie te kiezen.
Ja zeker! Gebruik hiervoor deze link. Na aankoop krijg je de geschenkbon digitaal in je mailbox. Vergeet ook zeker je spambox niet te controleren.
BETALEN
Wij werken met het betalingsplatvorm Mollie waardoor je je betaling in alle veiligheid kan uitvoeren. Je kan kiezen tussen Bancontact/MisterCash, Creditcard, PayPal, Belfius, Sofort en IDeal.
Neen, dit is niet mogelijk. Het aanmaken van een account is nodig om je bestelling correct en veilig te kunnen verwerken en verzenden.
Als je een bestelling hebt geplaatst en betaald ontvang je in principe onmiddelijk een automatische bevestigingsmail.
Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan zeker eens in je spambox (ongewenste items).
Vul de kortingscode in in het veld 'Heb je een kortingscode/tegoedbon' voor het afrekenen. Om de kortingscode te activeren klik je op de button 'TOEVOEGEN'.
Vul de boncode (deze begint met CV gevolgd door een reeks cijfers) in in het veld 'Heb je een kortingscode/tegoedbon'. Er verschijnt dan een nieuw veld 'Vul hier je KORTINGSCODE in'. In dit veld plaats je de Webcode die je op je tegoedbon kan terugvinden. Klik op de button ' TOEVOEGEN' om te activeren.
Vul de boncode (deze begint met CV gevolgd door een reeks cijfers) in in het veld 'Heb je een kortingscode/tegoedbon'. Er verschijnt dan een nieuw veld 'Vul hier je KORTINGSCODE in'. In dit veld plaats je de Webcode die je op je cadeaubon kan terugvinden. Klik op de button ' TOEVOEGEN' om te activeren.
Een vrijstelling van BTW wil zeggen dat jij geen BTW hoeft aan te rekenen aan je klanten en ook geen BTW-aangifte moet indienen. Dit wil echter niet zeggen dat je geen BTW moet betalen op producten of diensten die je aankoopt.
VERZENDEN
BELGIE
Vanaf 99 euro GRATIS verzending
Leveringskost 7.95 euro
NEDERLAND
Vanaf 149 euro GRATIS verzending
Leveringskost 12.95 euro
Deze bedragen zijn exclusief 21% BTW
Voor een ander land binnen de EU kan u uw tarief opvragen via info@monai.be.
Wij versturen naar alle landen binnen Europa waar wij contractueel met onze merken over het recht beschikken om naar die landen te versturen. Wil je hierover meer informatie, contacteer ons via info@monai.be.
We doen er steeds alles aan om je pakket zo snel mogelijk te verwerken. Over het algemeen heb je je bestelling binnen 2 à 3 werkdagen, afhankelijk van het uur dat je je bestelling hebt geplaatst. Let wel, plaats je je bestelling tijdens een actie- of kortingsperiode dan kunnen de levertijden oplopen.
Van zodra wij uw pakket aan de koerierdienst hebben overhandigd en zij dit in hun systeem hebben opgenomen ontvangt u van de koerierdienst een mail met tracknummer. Met dit tracknummer kunt u uw pakket verder opvolgen. Controleer ook zeker je spambox als je geen mail hebt ontvangen.
Geen paniek! Dit kan bijvoorbeeld veroorzaakt zijn omdat het systeem van GLS te snel je orderstatus heeft veranderd en de koerier eigenlijk nog onderweg is. Of misschien is je pakketje bij de buren geleverd? Informeer even bij hen. Kan je je pakketje toch niet vinden? Neem dan even met GLS rechtstreeks of met ons contact op en we helpen je graag verder.
Wenst u liever geen verzending met GLS? Geen probleem, wij kunnen uw pakket ook met PBost versturen. U doet dan best het volgende:
- u contacteert ons per mail VOOR het plaatsen van uw bestelling en wij zullen uw account voor u aanpassen.
- u contacteert ons zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling zodat wij handmatig uw verzending kunnen omschakelen naar BPost.
Mail: info@monai.be
RETOURNEREN
Ja, dit is mogelijk indien uw bestelling nog niet werd verzonden. U mailt dan best zo snel mogelijk naar info@monai.be.
Ja, dit is mogelijk binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van uw pakket. De inhoud van je pakket dient wel in originele staat en in onaangebroken verpakking terugbezorgd te worden. De kosten voor het retourneren draag je zelf. Artikelen die worden aangekocht tijdens kortingsperiodes of sterk afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Je retour kondig je aan door te mailen naar info@monai.be.
Ja, dit is mogelijk binnen een periode van 14 dagen na ontvangst van uw pakket. Het artikel dient wel in originele staat en in onaangebroken verpakking terugbezorgd te worden. De kosten voor het retourneren draag je zelf. Artikelen die worden aangekocht tijdens kortingsperiodes of sterk afgeprijsde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Na ontvangst van het artikel ontvang je een tegoedbon die je van een volgende bestelling in mindering kan brengen. Je retour kondig je aan door te mailen naar info@monai.be.
Stuur in dit geval onmiddellijk een mail naar info@monai.be en wij doen verder het nodige.
OPLEIDING
Annuleren is steeds mogelijk ingevolge de Algemene Voorwaarden. Mail naar opleiding@monai.be.
We bekijken graag samen met je wat mogelijk is ingevolge onze Algemene Voorwaarden. Mail naar opleiding@monai.be.
Best verwittig je ons zo snel mogelijk telefonisch op het nummer 03 4544495. Nadien bekijken we wat we voor je kunnen betekenen ingevolge onze Algemene Voorwaarden.
VARIA
Neen, de klassieke particuliere soldenperiodes volgen wij als groothandel niet. Wel organiseren wij twee keer per jaar beursdagen (gekoppeld aan de Estetika Beurs) alsook leuke zondagopeningen. Houd dus goed onze social media in het oog voor deze aankondigingen.
Ja, en je bent altijd welkom!
Vosveld 4A
2110 Wijnegem
Klik hier voor onze openingsuren.
De wetgeving hierrond luidt als volgt:
Indien u een toestel heeft gekocht in het kader van uw professionele activiteit, kunt u niet genieten van de wettelijke garantie toegekend aan de consumenten.
U geniet wel van de commerciële garantie van de winkel.
MONAI biedt een commerciële garantie van 1 jaar te rekenen vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum én mits vertoon van factuur, leverbon of origineel kassaticket. Deze garantie is niet van toepassing bij fout gebruik van het toestel, schade door vallen, andere zelf aangebrachte schade, onzorgvuldig onderhoud of het open maken van het toestel.